Оформлення та видача ID-картки (за досягненням 14-річного віку або видача замість паспорта-книжечки зразка 1994 року) здійснюється територіальним підрозділом ДМС за зареєстрованим місцем проживання.
Після оформлення ID-картки, у подальшому всі послуги із оформлення паспорта особа може отримувати у будь-якому місці України за місцем звернення. Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна паспорта – втрата, крадіжка, псування, зміна прізвища або інших даних особи власника документа. Наша Компанія надає повноцінний супровід при оформленні даного документа – отримання паспорт України вперше, заміна, при втраті, а також при оформленні паспорта України після отримання громадянства України або після повернення з постійного місця проживання із-за кордону, допоможе підібрати потрібний пакет документів, донесене про всі нюанси при оформленні паспорта та проконтролює готовність. Обов’язкова особиста присутність при оформленні ID картки в Державній Міграційній Службі – двічі! Перший – особиста присутність на скануванні документів та відбитків пальців для оформлення ID картки в ДМС. Вдруге – особиста присутність при отриманні готового біометричного паспорта громадянина України в ДМС.
В разі, якщо Ви втратили паспорт громадянина України чи інші документи і не маєте змоги повідомити про це в Поліцію та отримати довідку про втрату документів, то наша Компанія допоможе Вам оформити дану довідку – ми надаємо повний юридичний супровід при оформленні довідки про втрату документів з Поліції.
Згідно законодавства України, заміна фотокартки в паспорті відбувається по досягненню громадянином України 25-ти або 45-ти років. За правилами, процедура заміни фото відбувається після надання необхідних документів в органи міграційної служби за місцем реєстрації. Звертаємо Вашу увагу, що Ви не можете вклеїти фото в паспорт до моменту досягнення 25(45) років, а у випадку вклеювання фото із запізненням, до Вас будуть застосовані штрафні санкції.
Процедура встановлення особи запускається, коли у людини велике прострочення в отриманні паспорту вперше або паспорт громадянина України втрачено, і немає ніяких додаткових документів, підтверджуючих Вашу особу. Процес встановлення особи досить клопіткий та довгий, і займає близько місяця. Юристи Нашої Компанії зможуть надати повний юридичний супровід при проходженні процедури по встановленню особи на всіх етапах оформлення. Пройти процедуру встановлення особи можливо лише за місцем реєстрації! Акт встановлення особи – це перший правовий крок до отримання ID карти (паспорта України за новим зразком) після порушених вами термінів, встановлених законом, в оформленні паспорта України вперше. Або, якщо Вами був втрачений паспорт громадянина України і ви не маєте більше жодних, підтверджуючих вашу особу документів, які дозволяють відновити вам паспорт без встановлення особи.
Для оформлення вище зазначених документів необхідна реєстрація місця проживання (прописка).
Після того, як людина міняє прізвище чи ім’я, чи за власним бажання, чи у зв’язку з одруження, потрібно змінити всі документи, які видані на ім’я людини на нове. Обов’язкові документи, які потрібно змінити:
- Паспорт громадянина України у формі ID-картки.
- Ідентифікаційний номер.
- Паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
- Посвідчення водія.
- Техпаспорт на транспортний засіб.
Наша Компанія зможе надати повний супровід при зміні всіх документів у разі зміни прізвища чи імені.
Вартість та строки юридичного супроводу при оформленні паспортних документів
Юридичний супровід при оформленні паспорта України у формі ID-картки (вперше, заміна, при втраті) | 10 р.д. | від 3999 грн. |
Юридичний супровід при оформленні вклейки фото в паспорт громадянина України | від 1 р.д. | від 3999 грн. |
Юридичний супровід при встановленні особи | від 2 тижнів | від 11999 грн. |
Аналіз справи при оформленні повного пакету документів при зміні прізвища чи імені | від 3 р.д. | від 3000 грн. |
Необхідні документи при оформленні паспорта громадянина України вперше:
- Свідоцтво про народження;
- Ідентифікаційний код (якщо є);
- Паспорт громадянина України матері;
- Паспорт громадянина України батька;
- Довідка про реєстрацію місця проживання.
Необхідні документи при оформленні заміни паспорта громадянина України:
- Свідоцтво про народження;
- Свідоцтво про шлюб/розлучення/зміну прізвища;
- Паспорт громадянина України;
- Довідка про реєстрацію місця проживання;
- Ідентифікаційний код;
- Закордонний паспорт.
Необхідні документи при оформленні відновленні паспорта громадянина України:
- Свідоцтво про народження;
- Ідентифікаційний код;
- Паспорт громадянина України якщо є (копія);
- Довідка з поліції про втрату/викрадення (наша Компанія надає юридичний супровід при оформленні довідки про втрату документів);
- Довідка про реєстрацію місця проживання;
- Свідоцтво про шлюб/розлучення (якщо були);
- Закордонний паспорт.
Необхідні документи при оформленні довідки про втрату документів:
- Заява про втрату документів, встановленого зразку;
- Документ, що посвідчує особу та інформація про місце та час чи інші деталі втрати документів.
Необхідні документи при оформленні вклейки фото в паспорт громадянина України:
- Паспорт громадянина України (оригінал);
- 4 фото 3,5 х 4,5;
- Довідка про реєстрацію місця проживання (в деяких випадках);
- Довідка з державного реєстру виборців (в деяких випадках);
- Довідка внутрішньо переміщеної особи (переселенця) (в деяких випадках).
Необхідні документи при встановленні особи:
- Копії паспортів батьків;
- Свідоцтво про народження;
- Ідентифікаційний код;
- 4 фото 3,5 х 4,5 см;
- Довідка з ЖЕКу про місце реєстрації;
- Документи про освіту (обов’язково з фото і завірені печаткою директора навчального закладу);
- Трудова книга, або документи з місця роботи (обов’язково з фото і завірені печаткою директора)
- Інші документи, які можуть вплинути на результат розгляду справи.
Необхідні документи для аналізу справи при оформленні повного пакету документів при зміні прізвища чи імені:
- Свідоцтво про народження;
- Паспорт громадянина України;
- Довідка про реєстрацію місця проживання;
- Ідентифікаційний код;
- Свідоцтво про народження;
- Свідоцтво про шлюб (якщо перебуваєте в шлюбі);
- Свідоцтво про розірвання шлюбу (якщо шлюб розірвано);
- Свідоцтва про народження дітей (якщо є діти);
- Свідоцтва про зміну імені, імені батька чи матері, якщо вони були раніше змінені;
- Судове рішення про розірвання шлюбу, зміну прізвища чи встановлення факту поновлення АЗ, якщо такі присутні.
- Інші документи, які можуть вплинути на результат розгляду справи.
Замовивши у нас юридичний супровід при оформленні документів, Ви отримаєте:
- Повноцінну консультацію щодо пакету документів для оформлення паспортних документів саме для Вас.
- Повне розуміння того, як, де і коли потрібно подавати документів для отримання бажаного результату.
- Точну інформацію щодо строків та вартості послуги при першочерговій консультації – ніяких додаткових оплат, крім зазначеної в договорі, Ви не будете здійснювати.
- Виконання послуги від початку і до кінцевого результату – після подачі документів в офісі, наступна наша зустріч – це отримання бажаного результату.
Для того, щоб юристи нашої Компанії підібрали потрібний пакет документів саме для Вас, замовте зворотній дзвінок або скористайтесь формою на сайті і ми зателефонуємо Вам за 30 секунд!
Оцініть цю публікацію